14 september

Nu har jag äntligen städat och gjort klart en uppgift i skolan. Skulle egentligen ha gjort det i måndags:)

Är jätte mycke jag skulle vilja skriva... Men jag är så cp för ibland när det verkligen är så mycke jag vill berätta är det som att jag inte kan. Jag får inte ut någonting och jag hittar inga ord. Det är inte bara det, utan när jag är nere och verkligen mår dåligt så kan jag inte göra nånting annat än att vara ledsen. Det är faktiskt det jobbigaste med mig, jag hatar det. Det är anledningen till att jag inte gjorde det jag egentligen behövde i måndags. Asså det kan vara sånna himla små saker, men det går bara inte göra dom, jag kan inte gå ut och hitta på något annat och liksom skaka av mig det och försöka ha kul.. Och det är så onödigt. Jag vet att jag inte behöver må dåligt över just dom sakerna, att det bara är jag som kan påverka dom. Om jag ska förklara hur det känns, är det som att det är något som trycker så jävla hårt på hjärtat, på hela mig, och jag är helt hjälplös. Jag blir så jävla arg också för att jag mår egentligen bra, jag mår ju inte dåligt längre. Jag har fått som jag vill och jag är lycklig. Men det är som mitt undermedvetna letar fel?

Jävligt komplicerat. Men kanske är det nån som förstår.
Nu ska jag nog göra nåt att äta, kanske titta lite på One tree hill. Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0