Hearts will be faking

Hej:) Igår var jag med Ludwig, vi åt, såg film och myste. Tog en oplanerad nap efter maten och det känns alltid så jäkla konstigt när jag vaknar då:$ Man fattar ingenting. Imorse var jag trött, som resten av dagarna i veckan. Så klädde på mig två tjocka tröjor halsduk och vantar för ville inte frysa också:$ Skolan kämpade jag igenom, eller skrattade mig igenom. Efter skolan tog jag en sväng på stan med Venessa och Linnea. Joinade dom på subway sen åkte jag och Venessa bussen hem till mig där det inte hände mycke. Var tänkt att vi skulle till Tims rätt nya lägenhet och kika osv men det blev ingeeeeet av. Så åkte in till stan igen där jag skulle handla det jag skulle handla innan (glömde kortet hemma). Köpte svarta vanliga jeans som var väldigt behövligt eftersom mina gick sönder när jag skulle stressa hem i en uppförsbacke från jobbet i helgen. Då min kedja lossnade och jag skrapade upp knät. Så köpte jag också snigga örhängen som var på rea. Allt från gina. Linnea kom till stan också sen gickkkkkk vi hem till mig där jag grejade i lägenheten medans hon somnade i min soffa. Hon drog för ett tag sen och nu sitter jag med bloggar och halvkollar på tv. Det är mys. 

Vet ni vad som händer imorn??? Kan ni gissa? Nää okej men min syster kommer hit från Göteborg!!! Har längtat så mycke ♥ Detta behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0