11 oktober

SCHItt och HEJ. För mitt eget bästa borde jag börja skriva mer på min lilla blogg. Som sagt var min syster hos mig hela helgen och det var underbart!!! Vi hade skit mysigt och kul. På fredagen lagade vi god gooood middag och såg idol. (ÄLSKAR MOA! ! är henne trogen och röstar varje gång). På lördagen fikade vi och sen drog hem gjorde mat och fixade oss sen kom Venessa och Gabban och joinade vårat vin och "drink"-drickande. Under tiden kom det lite mer folk och kvällen var för det mesta as nice. Dagen efter åt vi en äcklig kebabrulle på viking och såg film hos Tim. Sen var jag tvungen att lämna av henne på busstationen:( Men vi hade en bra helg ♥

Nu sitter jag nästan själv i datasalen och håller på med olika märkningar i bransch och produkt. Alla i min klass hade ju kursen förra året men inte jag så varje tisdag får jag sitta kvar och jobba.

Vi hörs väldigt väldigt snaart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0