to make you into the person you were ment to be


Min pappa har frågat mig hur jag tänker och tycker om det som har hänt mig. Alla gånger jag flyttat fram och tillbaka. Jag svarade att jag verkligen inte är ledsen över nånting jag varit med om. Det har självklart varit jobbigt och det finns mycket som har gjort ont. Men det är så livet är, man blir kär, man träffar nya vänner, man blir sårad, man kastas hit och dit, man prövar på saker. Man går helt enkelt igenom olika kapitel i livet. Om inte alla saker, små som stora, skulle hänt mig skulle jag aldrig vara den jag är idag. Jag har lärt mig så himla mycket. För två årsen visste jag inte vad äkta kärlek var, nu vet jag det.
Jag tror att allting händer för en anledning. Det som händer, är menat att hända. Världens minsta sak kan förändra så otroligt mycket. 

Jag vet inte hur mycket mer jag kommer förändras och växa som människa. Men jag vet att jag är en av de 17 åringarna som tänker längre och är mer medveten om livet än de flesta i våran ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0