Sista maj

(Behöver skriva av mig om onödig skit)
Imorse steg jag upp tidigt för att möta Elli och hämta ut gratis biobiljetter. Hade inte tänkt gå till skolan sen för vi gör inget på lektionerna nu, men då sa Elli att våran lärare skulle överraska oss med något riktigt kul, så jag åkte hem och snabbsminkade mig och sen tillbaka till stan. När jag satt på bussen ringde hon och sa att överraskningen var att vi inte hade några lektioner... HAHA. Men samhällskunskap hade vi i alla fall och vi skulle igentligen diskutera typiska manliga och kvinnliga egenskaper, men det gjorde vi aldrig för det var för lite folk. Så vi pratade om religoner och grejer. Känner att det var lika bra det för jag tror alla redan är medvetna om vad som är typiskt manligt och kvinnligt, och enligt mig är det inget positivt. Gick sen och åt lite på ängla och satt lite halvt i solen och märkte att solen tog som fan! Så kände att jag ville hem direkt och lägga mig och steka;) Det gjorde jag och när jag kom hem möttes jag av min mormor♥ Skönt att träffa henne. Efter jag stekt i en timma mötte jag pappa inne i stan och pratade lite med honom.. Kände att det var lite stressigt så fick sagt ungefär 50% av det jag ville.. Nu vet jag inte vad som händer. Har svårt för att hitta på saker när det är andra saker som är oklara och bara hänger i luften


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0