Tragically

Det är bara vissa "ordspråk" jag verkligen inte klarar av... Jag vet inte varför men jag känner inget hopp om mänskligheten när jag läser vissa saker, haha det låter stört men det är så:(
Nu tar jag ett exempel med att "man vill alltid ha det man inte kan få" och när man fått det vill man inte ha det längre. Då känner jag såhär. Vad FAN är det för skitsnack?? Okej, jag förstår vad man menar med det. Vissa människor vill ha det dom inte kan få och gillar bara jaktkänslan... 

Och nu när jag tänkte ett tag kom jag fram till att det är nog mer människor som vill ha det man inte kan få än inte tänker så alls.. Jag tycker det är så deprimerande. Jag förstår själv inte varför jag ens bryr mig och orkar tänka på sånna saker när jag själv vet vart jag och människor i min närhet står? Men jag gör det. Jag är nog mest orolig att det inte ska finnas kvar någon som tänker som mig, som kan förstå mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0