den 1 mars 2011, den dagen kommer aldrig igen


Vill kunna slippa köttbulle-jackan NU!!!!!!!
Det är nollgradigt typ hela tiden, men det är aldrig nån sol därför är det så kallt. Buuuuuhuhuuhhhuu:$ HAHAHA nu kom jag tänka på en jätte rolig grej. I sommras var jag och Ludde och skulle hyra en film eller köpa något på 7eleven. Så satt jag vid datorerna som finns där man kan kolla filmer, sen kan man ju typ gå in på någon sida och läsa om kändis tjafs, så var det en bild på en kändis som grät. Och så kom det en och satte sig brevid mig som jag trodde var Ludde, så utbrast jag helt från ingenstans "BUUUHUHUHUHU" åt bilden. Och icket var det Ludde, NEJ, det var en random kille som bara satt och stirra på mig och måste trott att jag hade ticks eller nåt stört. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0