7 Juli, 2011

Imorse lämnade min fina älskling mig och åkte hemåt! Då åkte jag och solade solarium eftersom jag får ju ingen sol ute......... En liten rolig grej är att det tar lika lång tid för mig att åka och sola och tillbaka som att flyga från Göteborg till Stockholm, för direkt jag kommit innanför dörren skrev han att han var på arlanda. Hehe lite kul. Sedan så mötte jag upp Ellinor och vi gick och kollade i affärer i timmar. Fick med mig två toppar, bandeau bh:ar eller vad man ska säga, en svart med spets och en vit lite längre(tycker man får sån fin form i den hehihi) och ett par fjädriga och fina örhängen.. känns som det var något mer MEN det var nog allt?

Såg "Never say never" också och nej jag är inget Justin Bieber fan och jag tycker inte den var så speciellt bra men den är i alla fall värd att se. Sen har jag bara softat med Antonio och hans vän och nu tänker jag bara mysa i sängen.

Love you 'till the end


Kommentarer
Postat av: julia

sv; Tack så mycket! Åh, glad jag blir :D

Det var riktigt härligt!

Söt bild!

Kram

2011-07-08 @ 18:57:52
URL: http://oolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0