lördag

Dagen började med att jag vaknade rätt sent, tog en dusch och gjorde mig klar rätt snabbt. Vid två åkte jag och Pappi in till stan och jag köpte två tröjor på Bikbok, en snygg att ha till sommaren och den andra var på rea:) Så gick vi uppåt för att möta Jenny och det gjorde vi. Pizzahut låg nära så vi bestämde oss för att äta där;) Jag tog en taco tallrik typ, pappa tog lasagne och jenny bröd med taco fyllning. Det tog ett år innan maten kom men det gjorde inte oss nånting. Jag känner att alltid när man har väntat jätte länge på mat nånstans och så säger man ba asså shit så sega dom är här, nu borde faktiskt maten komma.. Då kommer dom alltid, som om dom har nån spion radio och hör vad man säger och kommer precis när man har tröttnat på att vänta:$
Så satt vi och åt och pratade tills det blev mörkt ute. 

Då kom Ellinor och joinade oss ett tag tills vi skulle till Jolla och då skjutsade dom oss. Vi kom fram och bara chillade,lyssnade på musik, bytte om lite, fixade oss, hörde runt lite och sen satte vi oss i köket och drack lite vin och dom körde lite shots men jag kände att nää, får allt ta det lite chill nu. Efter typ en timme kom massa av Jolines kompisar från Lerum, typ 9 killar och 1 tjej, korvparty;) vi hade det trevligt och även Kristian och hans vänner kom ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0