- when nothing goes right, go left.

haha asså fan råkade just slänga iväg min iphone i golvet när jag skulle lägga bort den, hade usb kabeln i så nånting snett i min hjärna sa att den skulle sitta fast? HAHA, orkar inte att jag har slängt iväg den några gånger nu. förr var den hal som en tvål ju men nu har jag iaf skydd.

har jag mycket att säga?nae. var hemma från skolan igår, och nu slappar jag som jag har gjort hela kvällen och tänker fortsätta med, för jag behöver bearbeta mina tankar och känslor.
efter skolan idag åt jag chines food med Jolla:)
så bra är du!

Kommentarer
Postat av: pia

sv; jag har en ny nu!:$

2011-01-20 @ 21:13:50
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0