VILL HA MER FRÅGOR!!!

kom hem igår vid halv 1, sen pratade jag med ludde tills halv 2 kanske?
och vad är jag nu, VAD GÖR JAG NU, jo vad gör jag. JOOOOO jag är hemma, från skolan, igen. Och det är inte bra. Men när jag verkligen mår dåligt, och är inne i mina tankar, och dom bara gnager inuti mig och det gör ont. Jag kan bara inte gå till skolan då. För det första har jag väldigt svårt att dölja att jag är ledsen, och jag vill inte dra ner någon annan, jag vill vara glad och få andra glada. Och jag måste reda ut mina tankar, jag måste tänka igenom vad jag borde göra, och inte borde. Jag är en sån person som har väldigt svårt att bara skita i saker och hitta på något roligt i stället, för tankarna är endå kvar och drar ner mig. Jag måste få allt utrett innan jag kan slappna av och må bra..

At this moment, there are 6.470.818.671 people in the world.
Some ar running scared, others are coming home.
Some tell lies to make it trough the day, others are just facing the truth.
Six billion people in the world. Six billion souls. And sometimes
all you need is One.

Kommentarer
Postat av: pia

känner igen mig i det du skriver, är precis likadan..

2011-02-21 @ 16:29:00
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej hej!



Jag har lagt upp en (två) musik videos där jag och två klasskompisar sjunger en av våra låtar vi nydligen har skrivit. Vore kul om du tog dig en titt!

2011-02-21 @ 20:53:03
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0