vad ska man säga?

nu gör det bara inget annat än går dåligt för mig, ger upp lite halvt,släpper det nu. men jag gissar att det vänder SNARAST. för jag lovar er vänner, tänk er att ni springer i skogen typ..aa.. sen så ser ni att det är en jobbig väg till höger, då tar ni vänster för ni orkar lixom inte, ni vill att det ska gå lätt.men då är den vägen FULLT av fem meters stenar var tredje meter och stockar och helvetten och ni snubblar men tar er upp flera gånger. TILLS MAN BARA GER UPP och droppar det. Nu babblar jag liiite men jag känner att jag måste uttrycka mig på nåt sätt.
så, just nu försöker jag lugna ner mig för har inte varit en trevlig människa idag.
får hoppas att jag vaknar upp imorn till en strålande dag och att saker faller på rätt plats!
säger bara SCHNUS
och see u in jail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0