om du har tråkigt så go on and läs:D!

1. Det första du tvättar i duschen? fötterna, sen benen. Jag vänjer mig vid strålen;PpPpPP
2. Gillar du kaffe? ja typ vanilla latte och sånt, men inte tort äckligt vanligt.
3. Hur mår du just nu? helt okej:D
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? G
5. Berätta om din senaste dröm: drömmer alltid men nu kommer jag inte ihåg vad den senaste var.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? neej



7. Vad vill du ha just nu? Min älskling
8. Har du räknat till 1000 någon gång? haha nejnejnej det skulle jag inte tro
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? både och
10. Använder du smileys? ja ibland, annars är man så utryckslös!
11. Har du träffat någon kändis? vad räknas som kändis? träffade E-type på flygplanet en gång och gav han en ritad teckning av mig där det stod: sätt upp den här på din vägg
(Y)
12. Gillar du keso? har aldrig smakat.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Lets Do It Again - J boog
14. Hur många länder har du besökt? orkar inte räkna
15. Är dina föräldrar stränga? dom är lite allt möjligt, i rätta läget är det bra att vara sträng tycker jag:)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? utan tvekan
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nånånå
18. Brukar du hyra film? hehe nej
19. Var kommer du vara på lördag? det vet jag inte säkert, förhoppningsvis hos Ludde!:)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? hahaha neeeJJjJJjÖöö
22. Vad åt du till lunch? pasta och KÖTT
23. Har du lockigt hår? ibland



24. När grät du senast? idag
25. Har du gått in i en vägg någon gång? japp på kanalskolan!
26. Favoritårstid? sooommmmmaaaaaarrrrrr, mmmHMHmmmm♥
27. Vem höll du senast i handen? det vet jag inte riktigt, hihi kanske ellinor eller nån
28. Sover du med TVn på? ne
29. Tycker du att du är gammal? nej tvärtom. 
30. Är du mörkrädd? När jag är själv- JA, det är så hemskt.tänk om man skulle ligga i sängen och stirra in i ett hörn och se en mörk skepnad som sitter och flinar. Om jag är med nån är det bara mysigt!:)
31. Gillar du ditt liv just nu? ja:)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? nej för jag har inget badkar.. vill haa så mysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
33. Har du bra syn? oftast :D
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma ligger och sover och pappa tror jag gör detsamma.
35. Vad har du på dig just nu? en handduk(y)
36. Vad var det senaste du köpte? två tröjor,en bh och ett par skor.
37. Hatar du mer än 3 personer? haha men! jag hatar ingen.
38. Använder du sushipinnar? nej brukar använda bestick. 
40. Äger du ett vapen? nånåå
41. Gillar du ditt hår? INTE JUST NU!:(
42. Gillar du dig själv? ja det gör jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0