"So good that i'm so bad, guarantee i'll be the greatest thing you ever had"




de stackarna som klickar upp min blogg även om jag inte skriver ett piss, nu ska jag skriva för er:$
har inte gjort så mycket det senaste dagarna, har bara viljat få så mycket tid som möjligt med älsklingen eftersom jag inte får så många andra chanser. igår fyllde hans mami år så vi åt lite mat och sen kom hans momi och moffi med en fin tårta. sen väntade vi på bussen i kanske 20 min (som vanligt här) i MINUSGRADER, och då är det inte lite minusgrader heller! NEJ FÖR FY FAN, kylan skäääääääär.
har bara degat i sängen, alla är ju i skolan så finns inte så mycket att göra:D
nu sitter jag med inpackning i håret och lyssnar på musik, ska snart skölja ur den och kanske forsätta se lite film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0