Sista februari

Idag är det sista dagen på den här månadeen! Och det känns himla skönt, för då är det inte långt kvar tills värmen kommer:) Skoldagen idag har varit som den alltid borde vara, kort. HEHEHE. Började med ett engelskt tal om filmen 127 Hours, som gick bra. Sen flöt det bara på och indisk lunch på det, gottit. Och det blev bara bättre när jag fick min praktikplats på Lagerhaus i nordstan! YESssssSSsSSSssSss

Kombinationen vänner och sommar är verkligen något oslagbart tillsammans. Det ska jag se till att utnyttja sommaren som kommer, MINST SAGT!


Hahaha så jävla bra det stämmer in på oss!

Kommentarer
Postat av: ai

där var jag:$

2011-03-01 @ 14:45:23
URL: http://aihhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0