okej nu svarar jag på frågorna:D

linnettttekstrand!: varför är du så himla himla fin cheyennn?
svar: jag vet inte. varför är du finare?SVARA på det:$!



Stenberg: När får man träffa dig igen..?
svar: när du kommer hit!!!

faanni:$: Fem minnen från när du var mindre?
svar: Ska försöka komma på 5:$
1 .Jag måste ju börja med ett minne när vi var små, och var i din stuga. Sen när du jag och Julia cyklade till han som hade typ en bonngård eller nåt? Och så trodde du och jag att hästarna där sprang fritt fast dom var inhängnade. HAHAHAHA och vi började gråta jätte jätte mycket och cyklade genast hem!! Kommer du ihåg det? HAHAHA.

2. Jag följde Pappa en på ett jobb möte eller nåt sådant på ett annat företag.. Där hade dom en bil som prydnad med deras logga på som jag lekte med. Innan vi skulle gå stoppade jag den bilen i fickan. Jag hade dåligt samvete jätte långt efter det!!!! Jag minns en gång när min kusin var hos mig och ville leka med mina gamla leksaker, så tog Pappa upp den bilen och kollade misstänksamt, jag MINNS hur rädd jag var då att han skulle komma på mig, men han sa ingenting! Några år senare när vi skulle flytta berättade jag det för Mamma för jag mådde så dåligt över det, och ville inte säga nånting till Pappa för att jag trodde han skulle bli så aaarg:$

3. När jag ramlade ner från Pappas vind och han dök efter. Vi stod där uppe sen ramlade jag ner, men han hoppade efter mig och tog tag i mig så att jag inte skulle slå mig så hårt, och tog emot sig själv i stegen så att han stod på händer på stegen. Sen fick han långsamt försöka ta sig ner!

4. När jag var liten var jag "tillsammans" med en som heter Victor, och jag minns när vi var på hans sommarställe med våra familjer, och vi när vi satt typ brevid varandra på en brygga vid vattnet. Då minns jag att pappa retade mig och sa att jag var kär i han men jag ville inte erkänna!hahaha..  Sen när jag hade flyttat till Skellefteå och bott där ett tag minns jag när jag kom tillbax hur han gjorde slut!!! Han sa typ ba ja asså jag tror du vet vad jag ska säga för det funkar ju inte.. Jag typ nä men jag vet.. Sen hade jag redan en new one där uppe.. HEHE sneaky, tänk om han läser det här nu;)

5. Okej nu är det kanske inte så roligt att läsa om sånt här för er, eftersom det är ju bara en speciell känsla för mig.. Men jag har jätte mycket minnen från när jag var liten, jag var ju mest med min familj då. Det var på ett sätt så sjukt härligt! Har massa sommar minnen från Skåne:$

Paldanius: saknade mig från freja? 
hur ofta träffar du ludde, hur ofta kommer du hit till ske-a?
svar: klart du saknades från freja. du kunde väl gått kvar ett år till iaf.. (A)
jag träffar ludde varge gång jag kommer till skellefteå ofc, och det är på vissa lov och ibland nån helg som jag kommer:)

becka: hur länge har du åh ludde varit tsm :]?
svar: Ungefär 1 år:)



Grannen: Hur ser du på din granne nu till skillnad i början när du flyttade till göteborg ?
svar: det är en klurig fråga, igentligen ser jag ingen skillnad, men eftersom det som har hänt så kanske du fattar att det förändrar lite grejer.

VICTOR: VARS BOR DU??
svar: gbg;)

s: varför flyttade du till göteborg?=)
svar: för att min mamma ville det och behövde jobb. och jag kunde ju inte stanna eftersom min pappa också bor här.

sandroomikalseen :D: funderar på när vi ska träffas?
skulle du villja detÅ det vill jag iaf :D
emmaboosnewerloosdingleroos<3 love you <3
svar: hahaha, sandra min vän♥
vi ska träffas när du tar ett plan/tåg/vadduvill och kommer hit till mig, eller nästa gång jag kommer upp!!!

Ö: Har du alltid varit lika snygg? :O
svar: haha ne

Miichaela: Emmmaaaaa! när kommer du nästa gång???????<3 då FAN är du paxad en dag:]<3
svar: MICKAN SAKNADE FINA DU!!!!!!! jag vet faktiskt inte när jag kommer nästa gång men kan lova att jag hör av mig till dig då, ok?♥

Elin: hur kan du vara så brun? :$ solar du solarium eller är du så brun?:(
svar: hehe ja, jag solar solarium!


Kommentarer
Postat av: Michaelaaaa

EMMMA FINASTE BOSTRÖÖÖÖMMM SAKNAD SOM FÅÅ!!!!!!!

De låter as bra:D:D:D då FÖRVÄNTAR jag mej att min mobil plingar som fan nästa gång:]?!?!?!?!?<3

2011-02-23 @ 23:40:42
Postat av: fanny

hahaha men om jag minns! HAHAHHAA

2011-02-28 @ 18:39:41
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0