00:16

Idag har jag blåst hit och dit som ett litet löv! Inget kul väder men man känner endå i luften att våren är påväg. Men efter skolan åt jag pasta på Ängla med Louise och Ellinor, det var riktigt myyyyys. Och Louise ska förmodligen byta klass, nä fy vill inte det.. :( Sen letade jag lite prao eftersom vi har det v.10-12. Har inte riktigt fått tag på nåt men skulle ringa upp två olika på måndag.. Dom flesta affärna har redan fullt eller så tar dom inte emot.

Jag kom hem vid 7 och duschade och då kom Linnea hit. Sen skrev Jocke att vi kunde komma upp på lite krök, men den JÄVELN drog till krogen istället sen.. Så vi gick till Frank's och fikade till ungefär halv 12 när Linneas pappa kom och hämtade oss. Och ja, nu sitter jag här, ska sätta på en film om ett tag tror jag. Orkar inte sova än.. 


Kommentarer
Postat av: manny

du är så himla fin

2011-02-26 @ 17:43:39
Postat av: vennessssa

finis:*

2011-02-26 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0