Du stod i dörren och sa: är det här allt som blir så dör jag


Imorse kom Ida till mig för jag var hos Ludde och hade inga grejer eller nånting så fick låna lite smink av henne, sen skulle vi ta buss men vi fick skjuts till stan, as niceeeeee:) Efter skolan mötte jag upp Gabbsi och gjorde lite nödvändiga saker på stan, åt lite (okej det är sista gången för den här månaden som jag äter ute) och efter ett tag mötte vi upp både Luddan och Venessa. Så vandrade vi till Venessas syster och smed tacos planer. Så vi gick till Ica och köpte lite igredienser och sen åt vi det och chillade med musik. Gick hem för typ en timma sen och fick ett ryck och var tvungen att städa lite, gjorde typ allt förutom att dammsuga för det kan jag ju inte göra såhär sent hehehe. 
Och idag köpte jag också nya skor och en gosig tröja:)
Här är skorna och dom var också gosiga:$ Tröjan får ni se en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0