00:57

Kom just in för ett tag sen efter att ha lämnat av min pusselbit en bit på vägen hem. ♥ 
Imorn börjar skolan, och det känns bra. Hoppas att allt blir bra nu, det var ju det här jag ville. För just nu kan jag inte ens förstå att jag bor här, att jag ska börja om skolan, att jag är tillbaka där jag kände trygghet. För några månader sen trodde jag verkligen aldrig att jag skulle sitta där jag sitter nu. I en egen lägenhet, i den staden jag ville tillbaks till. Jag hoppas verkligen, och tror att nu när skolan drar igång så kommer alla bitar falla på plats, att jag äntligen kan känna att jag har en stabil plattform att stå på i mitt liv. Då kommer allting annat bli så mycket lättare, och jag kan fokusera på annat och andra mål än att bara gå igenom dagen. 

Jag saknar dig fina lillebror♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0