Torsdag

Hej, sitter i luddes källare och drygar, väntar på att han ska bli klar för han och lopin dampar och spelar cs:):):):):):):):) Visst tjejer är det kul att se på? Fast, ne. Men jag behöver hjälp med att måla mina två tv bänkar som jag har här, vill att dom ska vara färdigmålade till imorn, men vi får ju se hur det blir med det:)
Imorn har jag i alla fall något att se fram emot, inflyttningsfest:D Hoppas att grannarna inte börjar hata mig allt för mycke..
MEN

Fastnade på weheartit. Orkar inte vänta mer så går och fixar det där själv:D

Kommentarer
Postat av: anna

Kan inte du lägga ut bilder på lägenheten?:D

2011-08-14 @ 01:39:07
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0