21 augusti, 2011

Nu har jag inte uppdaterat mycke alls på ett tag. Det ska bli ändring för jag mår mycket bättre när jag har fått skriva av mig om vad som finns i min lilla skalle, hehe:$ Kan berätta lite om min helg.

På fredagen vaknade jag och älskliingen ganska sent på dan och åt lite pannkakor, jag fixade mig, så blev vi upphämtade och åkte till Bureå. Vi chillade och åt, eller ja, jag chillade. Ludde sprang runt och städade och massa. Sen kom det lite folk och vi började kröka utomhus i ett partytält som dom har utanför, det var jätte mys! Venessa, Klara och Elsa kom sen också. Efter ett tag var det inte många kvar och Ludde, Alle och Albin var inte ens där för dom var i stan och skulle köpa mat som tog typ en timma. Då var det ju bara jag och Venessa kvar när dom kom hem haha. Sen somnade jag och Venessa tillslut i Luddes säng♥
På lördagen och idag har jag bara degat och myst känner att jag har behövt det. Och man blir så degig av att vara i Bureå i alla fall jag haha... Jag känner bara att man kan inte ta sig därifrån (bussarna går ju så sällan), och det är så litet så när man är ute känns det som att vara i ett akvarium. Och det är ju typ ingen som bor där heller:$ Hahaha.. Men det är inget fel!! Det är mysigt också. 

Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar bloggar och sånt. Imorn ska jag upp klockan 7 för att tvätta. Skönt!
Hoppas ni har det bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0