And you kept us awake with wolfs' teeth, sharing different heartbeats. In one night.




Oheeeerreghuud vad varmt det blev helt plöstligt när jag hade slutat!:D Nästan så att man kände sig som en soltorkad tomat.. hihi
Vaknade inte ens lite glad imorse för att jag somnade inte ens lite glad.. Trodde jag skulle ha en sån dag men det ändrades efter ett tag på skolan, mycket skratt och sen wraps till lunch:) När jag hade slutat såg jag fram emot att byta om och massa (eftersom det var så varmt), men då var det städare hos oss och städade så det gick ju inte riktigt. La mig i gungkorgen i solen utanför, och ringde ett hemligt samtal som gjorde mig lugn. Sen har jag inte gjort så mycket än haft utvecklingssamtal och fikat med pappa och jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0